Ora 8.0.5 - imp vycerpa vsechnu pamet

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 12 10:09:11 CET 2001

On Mon, 12 Feb 2001, Jan Serak wrote:

> Ale to vite, ze dokaze. Tohle je s nejvetsi pravdepodobnosti bug jedne
> z prvnich verzi rady Oracle8. Sam tazatel uvadi, ze v 8.1.6 nema vubec
> zadny problem.

 To by mne zajimalo -- koupim draze Oracle8 a najdu bug, ktery pro mne
znamena nepouzitelnost pro moji aplikaci, dostanu napravu zadarmo a rychle?
Ma s tim nekdo zkusenosti?

 BTW, dozvedel se puvodni tazatel od f. Oracle, ze se jedna o bug?. Odpoved,
ze tato verze neni uz moc podporovana bych asi nepozil... dost lidi pouziva
jeste radu 7.x.x

 Zkousel nekdo Oracle9i (download zatim pouze pro NT)?