MySQL a AUTO_INCREMENT

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Únor 22 13:25:55 CET 2001

Dne ?t 22. únor 2001 11:23 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> da se v MySQL u atributu typu AUTO_INCREMENT nastavit, od jake hodnoty
> ma zacinat. Potreboval bych aby se nezacalo cislovat od 1, ale od vyssi
> hodnoty.
> Vim, ze v Oraclu, to lze, ale v dokumentaci MySQL jsem to nikde nenasel.
>
>                                  dekuji Radek Poslusny
>                                   xposlusn na fi.muni.cz

Obavam se, ze to nelze - ale manual od posledni gamma verze jsem zatim
proletl jen zbezne ....
Nicmene, auto_increment se dela tusim mysql tak, ze vybere MAX(ID) a pricte
1, takze kdyzbyste vlozil rucne zaznam z definovanym prvnim ID, tak ostatni
by se tvorili az od tohoto cisla, coz by mohlo vas problem resit ...

--
Best Regards,

		David Janko
		programmer & Linux system administrator