PHP4 vs. Sybase [MSSQL] - sybase_select_db

Milos Wikarski mwikarski na charmed.sk
Středa Leden 17 09:33:26 CET 2001

asi to druhe, freetds. Treba im referovat bug.
Ja by som skusil nastartovat engine pod inym menom (direktiva -n ), bolo by
to lepsie riesenie, ako ziadne riesenie.

Milos

"Roman Pech" <roman.pech na volny.cz> wrote in message
news:93l9ff$o6t$1 na ern.kit.vslib.cz...
> Zdravim vsechny,
> prosim, poradte mi. Mam rozchozeny apache + mysql + sybase  nativni driver
> (freetds) + php 4.0.4 pro pristup z php k w2k ms sql 2000 databazi.
> MSSQL databazi normalne otevru, muzu pracovat s prednastavenymi
databazemi.
> Mam problem s vyberem databaze z mssql serveru, ale pouze pokud databaze
> zacina cislem.....
> mssql_select_db("100BASE",$spojeni) nebo [sybase_select_db... ] to hodi :
> Warning: Sybase error: Line 1: Incorrect syntax near '100'. (severity 15)
in