Transakce v triggeru (oracle)

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 17 13:30:00 CEST 2001

On Mon, Jul 16, 2001 at 02:30:05PM +0200, Vladimir Naprstek wrote:
> Dobrý den,
> potřeboval bych obejít omezení na transakce v triggeru, je-li to možné. Konkrétně
> potřebuji při mazání záznamu v jedné tabulce pomazat další záznamy v jiných tabulkách.
> Část toho mohu řešit použitím REFERENCES....ON DELETE CASCADE, ale bohužel ne všude. A
> problémem je, že při mazání toho záznamu může dojít k porušení referencí (odkazy na mazaný

Kterého "toho"?

> záznam mohou existovat). V tom případě potřebuji vše vrátit do původního stavu...
> Řešit toto pomocí procedury se mi moc nechce...
>
> Je jiná cesta než procedura?

Přímo v tom triggeru napsat delety, které považujete za správné
udělat. Pokud dojde k výjimce na nějakém jiném constraintu, tak Vám
celá ta operace spadne a změny budou rollbackovány.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.