Problem s dotazem mozna hiearchickym

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Úterý Červenec 17 14:44:23 CEST 2001

On Tue, Jul 17, 2001 at 12:50:57PM +0200, Milan Šorm wrote:
> Mam tabulku nasledujici:
>
> OD			DO
> 1			2
> 2			3
> 3			4
> 1			5
> 2			5
>
> nazveme ji treba VZTAHY
>
> a potrebuji dotaz, ktery vytvori neco ve smyslu
>
> OD			KONEC
> 1			4
> 1			5
> 2			4
> 2			5
> 3			4

> [...]
Pamatuji si LA jen ze studii, ale neni to nahodou
reflexivnetranzitivni uzaver relace?
To asi jednoduse dotazem nepujde. Budete muset napsat proc.
Algoritmus jsem kdesi pouzil (odnekud okopiroval :-), muzu se podivat.
Tedy pokud je to opravdu to co chcete, tedy relaci "dosazitelnosti".

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511