Prijem elektronickej posty do databazy

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 19 09:31:46 CEST 2001

On Thu, Jul 19, 2001 at 09:22:11AM +0200, Peter Mann wrote:

> prosim Vas, mohli by ste mi pomoct s nejakymi teoretickymi, ale aj praktickymi
> vedomostami ohladom %subj%? (odkazy na literaturu, internet)
>
> ide o ukladanie prichadzajucej posty do nejakej databazy, vyhody, nevyhody,
> odporucania, vyuzitiei, ukladanie attachmentov (blob?), prezeranie (php?)

Predpokladam, ze tento zpusob pouzivaji vsechny webove emailove
sluzby. Na postovnim serveru, ktery je soucasti Informacniho systemu
Masarykovy univerzity, tento zpusob ulozeni zprav vyuzivame i pro
zajisteni sdileni tel stejnych zprav -- jsme tak schopni efektivne
postihnout i situaci, kdy se studijni nebo vyucujici rozhodne poslat
zpravu stovkam studentu.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.