Rodice a potomci

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Středa Červen 6 10:34:21 CEST 2001

Kouba Tomas wrote:

> Zdravim a preji pekny den,
>
> dekuji vsem za zajem i kdyz to dobre nenapadlo a jednoduchy zpusob zrejme
> neexistuje. Jak by jste mi prosim navrhli zmenit strukturu tabulky, aby
> davala stejny vysledek a stacilo pouzit jeden SQL dotaz?

Obavam se, ze to nepujde. Resp. muzete si rict, ze dana struktura ma dve
(tri, ctyri...) urovne (a nikdy jinak) a pak udelat pro kazdou uroven
jednu tabulku a zkusit to pres nejakou variantu join spojeni. Tak ale
dostanete pro kazdou uroven jiny dotaz. Predem rikam, ze je to hnus...
Navhrhuji Vam - jdete do programovani. Myslim, ze jedna smycka by to
mohla spravit.

--
Vladimír Náprstek	e-mail: vladimir.naprstek na prodeco.cz