MySQL - chystana vylepseni - Co umi a podporuje MySQL ?

Novák Jiří novak.jiri na sopos.cz
Pátek Červen 8 08:17:08 CEST 2001

On Thu  7. June 2001 12:12, you napsal:

> 	Neresil jsem, ale obecne tezko DLLko staticky prilinkujete, potrebujete
> totiz jeho statickou podobu... - tedy nejaky mysqllib.lib, ktery se
> 'nainkluduje' do EXE...

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.
> Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno
> E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz             Tel.: +420  5  4324 4749
> SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz      Fax.: +420  5  4324 4751
> WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/               E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz
Samozrejmne, lec ke zminovane dll jsou k dospozici zdrojove kody jen jsem
myslel, jestli to uz nekdo neupravil jako staticky linkovanou knihovnu.
(vrozena lenost + lina huba holy nestesti = predesli dotaz)
Jira na liten.cz