MySQL a logovani

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Pátek Červen 8 12:09:00 CEST 2001

Dobry den,

zjistil jsem na jednom serveru, ze MySQL byvaly spravce nainstaloval
tim zpusobem, ze nikde nevznikaly zadne rozumne logy. Snazil jsem se
nastavit, aby MySQL logovala vyhradne pokusy o pripojeni (uspesne
i neuspesne), ale cetbou dokumentace i experimentovanim jsem dosahl
pouze logovani uspesnych pripojeni se soucasnym logovanim zaslanych
SQL dotazu.

Tzn. nedokazal jsem server prinutit, aby informoval o neuspesnych
pripojenich z duvodu pristupovych prav, ani aby logoval vyhradne
pripojeni a nikoli zaslane SQL dotazy.

Opominul jsem nejakou moznost, nebo je v teto oblasi MySQL opravdu
tak nedoresena?

Pavel