prikaz TRANSLATE cestina pri vyhladavani

kvp kvp na szm.sk
Pátek Březen 2 20:19:05 CET 2001

dik za reakcie,
vidim ze PostgreSQL je u Vas vo velkej oblube (ani sa tomu nedivim,
ludia co na tom robia sa snazia ...)

ale ja mam problem zakaznik ma podmienku a sice
    Microsoft SQL Server

ale aj tak diky
to ze TRANSLATE je uz v SQL92 som nevedel....

Takze ak by niekto vedel co stym nestastnym MrchaSoftom (MS) tak nech
napise

ahoj Peter