64-bitovy integery a Embeded SQL

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Březen 19 11:36:16 CET 2001

Dobry den,

zjistil jsem, ze podpora 64 bitovych integru v Embeded SQL neni valna.
Oracle 8i ji nema. Jak jsem cetl, tak Interbase 6 64 bitovy cisla
podporuje, ale nedokazal jsem urcit, zda a jak je lze pouzivat. Pisou
stale jen o typech v databazi, ale ne jake typy lze protlacit zkrz API.
Pisou, to nejak vagne. Podle dokumentace zatim jen DB2. Muzete mi nekdo
rict, jak je to s podporou 64 bitovych integru v Oraclu a Interbase?
Opravdu to nejde? U Oraclu by melo jit pouzit OCINumber, to je 22
bytovy, ale v Embeded SQL jsem to nedokazal pouzit. Teda dokazal jsem to
precist z databaze, naplnit do char[22], ale uz jsem nedokazal zjistit,
co je tam za hodnotu. Popis formatu byl ponekud vagni a funkce z OCI
jsem nedokazal pouzit. Dokumentace sice vse popisuje, ale priklady jsou
delany uplne jinak, nez v dokumentaci, tak nevim.
Zatim pouzivam Oracle, ale pro nasazeni je to moc drahy a OCI vypada, ze
je napsany tak, aby neslo pouzivat.

Pomuze mi v tom nekdo udelat jasno?

Diky, Libor Chocholaty