Oracle+php

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Březen 21 21:18:59 CET 2001

On Wed, 21 Mar 2001 18:26:39 +0100, nic <nic na nic.cz> wrote:

>     potreboval bych poradit. Mame na jedne masince s unixem od digitalu,
> nainstalovan oracle 8.1.6. Na jinem stroji mi bezi debian(potato) s
> apache+php. Chci aby nejaka aplikace behala z debianu nad oraclem.
> Problem ale mam s cestinou. Nevim kde delam chybu, ale nepodari se mi
> ulozit spravne ceske znaky, resp. nepodari se mi spravne cesky znaky
> zobrazit. Muzete me nekdo nasmerovat spravnym smerem. No snad to nejni
> zas az tak zmatene. Jo kdyz tvorim DB, davam parametr charset
> EE8MSWIN1250, ale zkousel sem i EE8ISO8859P2(ale to asi nebude spravne,
> [...]

V jakem kodovani je databaze je jedno (pokud je to nadmnozina znaku,
ktere tam chcete z klienta ukladat). Podstatne pro Oracle je nastaveni
znakove sady na klientovi. Typicky promenna prostredi NLS_LANG.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org