Vyber dat podle poradi

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Březen 26 10:10:02 CEST 2001

On Sun, Mar 25, 2001 at 06:32:50PM +0200, Michal Krause wrote:
> Zdravim,
>
> premyslim nad tim, jak vybirat data z MySQL tabulky v urcitem rozmezi
> jejich poradi danem jednim polem. Nejlepe to osvetli asi priklad:
>
> hodnota  poradi
> 100      1
> 90       2
> 80       3
> 80       3
> 70       4
> 60       5
> 60       5
> 60       5
>
> Samozrejme, ze poradi neni pole tabulky, to je treba dynamicky vytvorit
> [...]

 Bud pouzit SQL server majici LIMIT a OFFSET a nebo se pokust pouzit
temp tabulku a resit to dvema dotazama. Urcite to bude lepsi nez prenaset
na klienta data, ktera nepotrebuje.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz