Oracle portal

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Březen 30 07:31:00 CEST 2001

On Thu, Mar 29, 2001 at 04:55:46PM +0200, Pavel Formanek wrote:
> Chtel bych se zeptat, neinstaloval nekdo z vas Oracle Portal (webdb 3)
> Na linuxu?
> Ja jsem se o to pokousel a skoncil jsem dost spatne.
> Instalace jadra aplikacniho serveru se mi na druhy pokus
> povedla (kdyz jsem si precetl v manualu, ze se musi instalovat
> do jineho ORACLE_HOME nez je databaze).
> Bohuzel instalace vlastniho portalu nedobehla.
> Pri blizsim zkoumani jsem zjistil, ze
>  1. loadjava ma specifikovan shell ksh (ktery v linuxu standardne neni)
>     - to lze snadno opravit.
>  2. sqlplus na slozitejsich skriptech spadne (core dump), nebo
> [...]

Mam nainstalovanou databazi 8.1.7 a Oracle9i Aplication Server na daleko
slabsim stroji. Jako system tam mam RH62cz, kernel 2.2.14 upraveny dle
doporuceni oracle, zadne dalsi upgrade, openmotif, JDK.

S vami popisovanym chovanim jsem se setkal u instalace predchozi verze,
aplikacni server prosel, ale webdb, nikdy nedobehlo, cca po 16 hodinach prace
nejakeho scriptu vzrostl swap na cca 550MB(+256MB RAM!), kleslo vyuziti
procesoru procesy oracle na cca 5-8% a v takovem stavu jiz zustal nekolik dni,
az jsem se nastval a ustrelil ho.

Verze 9i je podstatne pritulnejsi, a troufnu si rici bezproblemova, ale stejne
jsem se zpotil nez jsem korektne spustil Forms server.

Sice jsem Vam neporadil, ale alespon vite, ze nejste sam...

Martin

--
  ...nebruc, taky jsi se ucil...
   ___