Oracle+php

Michal Zaschke zaschke na suas.cz
Pátek Březen 30 13:55:51 CEST 2001

Presne, jak pisete.

V registrech ve Win: HKLM\Software\Oracle je polozka NLS_LANG
naplnte ji hodnotou CZECH_CZECH REPUBLIC.EE8MSWIN1250

Pri tahani dat z Oracle se ceske znaky konvertuji ze znakove stranky
nastavene v databazi na stranku nastavenou na klientovi.

M.Z.

nic wrote:

> Ha, tak jsem koukal do manualu a nejsem z toho ani trosku moudrej.
> pisou tam, ze to ma byt:
> NLS_LANG=language_territory.charset.
> pricems language je CZECH a territory je CZECH REPUBLIC.
>
> Takze kdyz chci nastavit pro kodovani Win. 1250, mam mit:
> NLS_LANG=CZECH_CZECH REPUBLIC.EE8MSWIN1250? nebo jinak napsane.

 Ing. Michal Zaschke
   DB Administrator
Sokolovska uhelna, a.s.
phone: +420-168-645417