divny vypis ps - mysql

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Čtvrtek Květen 10 12:33:13 CEST 2001

On Thu, 10 May 2001, lubos wrote:

W>Dobry den,
W>po ps axuw jsem dostal nasledujici vypis:
W>
W>mysql    16423  0.0  0.0     0    0 pts/1    Z    09:21   0:00 [mysqld
W><defunct>]

je to ukonceny proces (zombie), ktory je drzany v tabulke procesov len
preto, aby si jeho rodic mohol zistit navratovy kod. A jeho rodic na to
kasle.

Odporucam skompilovat zo zdrojakov najnovsie mysql - problem by mal
zmiznut - aspon ja pouzivam teraz relativne nove mysql a ziadni zombici
mi nezostavaju.

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk