MySQL-PERL + DBD

J.Paryzek paryzek na petrof.cz
Pátek Květen 11 16:52:27 CEST 2001

Rad bych vse mel mene komplikovane ale v Perl budou  napsany "datove pumpy"
jez ctou databazovy sklad a nemusi  to byt vzdy MySQL.

Nicmene pro zacak bych se spokojil s MySQL.

Priznam se ze nevim jak funguje DBD a neznam ani moznosti Perl

J.Paryzek

Honza Pazdziora píše ve zprávě <20010511110751.B11893 na anxur.fi.muni.cz>…