PostgreSQL a prava

Středa Květen 23 08:42:32 CEST 2001

> Ted jenom tipuji, nezkousel jsem, co pomoci autentizace ident?

	To resite prava na select apod., bohuzel problem je v 'pravo prihlasit
se k databazi' - to se bohuzel nenastavuje nikde, kazdy kdo se muze
prihlasit do PgSQL, se muze prihlasit do libovolne databaze (\l funguje
vzdy) a pak napr. \d... - overte si to a uvidite... sam jsem se s tim
rval uz drive (od verze 5.X?) a vysledek je takovy, ze to proste zatim
nejde... ono to s tema prava je stejne nedoreseny, mam na mysli napr.
to, ze uzivatel postgres, ktery je pro soubory 'root' na vsechno, neni
'root' v databazi - takze pg_dumpall udelate korektne zpravidla JEN
tehdy, kdyz mate v pg_hba.conf pro unix -> trust apod... jak rikam, na
pravech se bude muset jeste hoooodne makat (bohuzel se na to nikdo
nechysta a stav umrzl nekdy kolem 4-5 verze:-())

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno