DownLoad

Roman Vdoviak vdoviak na promys.sk
Pondělí Květen 28 07:28:45 CEST 2001

Zialbohu funkciu set_time_limit() mam zakazanu. Pozrem sa po tom ob_start().
Jirka Kosek <jirka na kosek.cz> píše v diskusním
příspěvku:3B0F6648.382FC2E8 na kosek.cz...
Roman Vdoviak wrote:

> Ja som obmedzeny 30 sekundami a subory musim si mozu stiahnut len
> zaregistrovany uzivatelia. Neviete niekdo akym sposobom by sa to dalo
> vyriesit. Nemali ste niekdo podobny problem?

Pokud to chcete řešit čistě pomocí PHP, můžete jednak zvednout časový
limit (poomocí funkce set_time_limit()). Druhá možnost je zapnout
bufferovaný výstup (ob_start()). Celá odpověď ze vygeneruje rychle do
bufferu a odtud se posílá na klienta. Nejsem si úplně jistý, ale na
odesílání hotové odpovědi se už časový limit snad nevztahuje.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz