Zobrazeni threadu

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 1 13:05:35 CET 2001

On Thu, Nov 01, 2001 at 12:51:23PM +0100, Kouba Tomas wrote:

> Mam tabulku zprav jako je treba tato konference. To znamena, ze nektere
> zpravy jsou nove  a nektere odpovidaji na jine. Potrebuji zobrazit jejich
> thready, co z je na prvni pohled jednoduche, ale je to zajimave
> intelektualni cviceni. U kazde zpravy znam pouze predchozi zpravu (na kterou
> odpovida), nebo "0", kdyz jde o novou zpravu.
>
> Domnival jsem se, ze toto bude stacit, ale bohuzel nebude. Podle tohoto
> indexu se mi vrati drive zprava v nove vetvi threadu, nez zprava, ktera je
> vice vnorena.

Doporucuji

http://groups.google.com/groups?hl=cs&threadm=3B1CD0F1.D507E8F7%40prodeco.cz&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Dpotomka%2Bgroup%253Acz.comp.databases.misc%26num%3D100%26hl%3Dcs%26btnG%3DVyhledat%2BGoogleem%26meta%3D

Obecne budto si budete drzet vsechny rodice, nebo Vam to podporuji
server hierarchickymi dotazy, nebo to budete muset udelat proceduralne
bokem.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.