import dat do SQL nebo systemu z jednohou souboru (ale vcetne obrazku)

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 5 19:22:09 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001 16:46:13 +0000 (UTC), Jan Bernard <jan.bernard na nms.cz> wrote:

> z jistych (mne uplne ne pochopitelnych) duvodu klient pozaduje, aby data
> (textove zaznamy + obrazky) odesilal na server (z win stanice) dohromady v
> jednom souboru (t.j. v nejakem databazovem formatu jako ma napr. Paradox,
> Access atp.), na linuxovem serveru by nasledne data byla zpracovana,
> ulozena do databaze a obrazky rozstrkany nekam do filesystemu. Oni se
> brani posilat txt soubor (napr. CSV) a obrazky separatne co soubor to
> obrazek - chteli by to mit vsechno dohromady (tim nemyslim treba ZIP
> archiv :)

> [...]

Pokud to opravdu musi byt jediny soubor, tak budete muset najit
format, kde i binarni data jsou ulozena v tom jedinem souboru --
tusim, ze mdb to tak delaji. Jinak pokud by to mohly byt dva soubory,
tak by se dalo pouzit dbf s memo polozkami (nejlepe format dBase IV
nebo FoxPro) ve vedlejsim souboru dbt/fpt. To dbf a dbt se daji vrazit
do jednoho zipu/taru, ale to uz asi neni v zadani povoleno.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org