PostgreSQL a budoucnost

Čtvrtek Listopad 15 08:13:15 CET 2001

Karel Zak wrote:

>  Nevim. Asi to souvisi s tim, ze soubory umi jen rust. Zmensovat je uci
>  jen VACUUM.

	Jenze problem je ten, ze ty indexy o ty 2 rady (velikost file) nesrazi
ani vacuum, ale pouze drop index/create index...

>  JDBC pokud napriklad porusim referencni integritu tak mi rekne co se
>  stalo a jak mohu poslat na GUI hlasku "vole usere co tam strkas za
>  data"? To by znamenalo, ze JDBC parsuje errory protoze, RI trigery
>  proste nic jineho nez tu error hlasku (string) do sveta neposilaji.

	Toto konkretne nevim, v tuto chvili nemam kde vyzkouset, ale je fakt,
ze JDBC je schopno (zalezi mozna na implementaci) checkovat i datove
typy... (mozna to spolu nesouvisi a zalezi na konkretni implementaci
jDBC danym datastorem).