Stromova struktura

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 19 15:38:36 CET 2001

On Mon, Nov 19, 2001 at 03:11:43PM +0100, Jan Serak wrote:
> [...]

 Dalsi problem je rozriritelnost. Pokud to jsou retezce coz musi pokud
 vase DB nepodporuje nejaky walk-tree, tak maximum je 10 polozek v
 jedne urovni stromu (pol00..pol09). Muzete pouzit treba reseni
 oddeleni urovni teckama, tedy: "001.005.999" a mate 1000 polozek
 na jednu uroven. Ale vzdy je tam limit.

> Narazku o udrzovani chapu tak, ze pokud takovou polozku v tabulce
> nemate, mate ji zavest a udrzovat tak, aby razeni podle ni
> odpovidalo Vami pozadovanemu razeni (pruchod stromem).

 Ano. Ta aplikace nad DB musi byt schopna parsovat a pracovat s tema
 retezcema. Jednou jsem neco takoveho delal a je to proste "blba
 prace" :-)

> Pruchod stromem je rekurzivni zalezitost a to je problem SQL
> od jeho pocatku.

 Bohuzel lide stromy miluji :-)

> Pokud to implementace Vaseho RDBMS umi,

 Umi to neco jineho nez Oracle?