Select v MySql

Roman Vdoviak vdoviak na promys.sk
Pátek Listopad 23 06:16:44 CET 2001

Po prestudovani manualu som tam nasiel vec, ktora mi pomohla je to sice taka
obchadzka(rozumnejsie slusne slovo ma nenapadlo), ale da sa to vyriesit
pomocou vybrania MAXima pre spojenie retazcov ver a datum.

Druhy sposob je vyriest to pomocou TEMPORARY TABLE, ale to mi nevyhovuje,
lebo ja sa snazim programovat v DELPHI, a tam nedokazem prinutit komponentu
ZeosQuery, aby mi spracovala viacprikazove SQL.

Vsetkym Vam dakujem za pokusy pomoct.

Roman Vdoviak <vdoviak na promys.sk> píše v diskusním
příspěvku:9tfkm7$j5a$1 na morticia.kit.vslib.cz...