SchemaView+ (was: Re: nastroj pro navrh DB schemat a generovani DDL)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 26 15:30:05 CET 2001

On Sun, Nov 25, 2001 at 12:44:13AM +0100, Milan Šorm wrote:

> Prip. muzu nabidnout moje SchemaView-Plus (na freshmeatu najdete jako
> svplus), na CPANu jako SchemaView-Plus. Umi to navrhovat databaze, umi to i
> retrieve schemata z databaze (zatim Oracle, PostgreSQL - je to otevreno) a v
> planu mam v nejblizsi dobe i zpetne vytvoreni/uprava schematu v databazi
> podle modelu). Je to v Perlu a v Tk.

 Todle neni spatne. Jen se mi nepodarilo zjistit v jakem balicku (mam
 Debian a tk-perl instalovan mam) je Tk:FortDialog a Tk:MListbox.

 Vyresil jsem to zakomentovanim dotycnych veci ve zdrojaku. Bohuzel
 po natazeni cca 30 tabulek jsem pochopil potrebu zmeny velikosti
 fontu... Co s tim? :-)

 Mala poznamka: neslo by neco udelat s moznosti tvorit opravdove ERD
 tedy vcetne naznaceni vazeb podle obvylkych znacek?

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz