SchemaView+

Milan Šorm sorm na pef.mendelu.cz
Pondělí Listopad 26 23:09:54 CET 2001

#
# Netusim, jestli jsou v Debianu extra baleny vsechny moduly z CPANu,
# kazdopadne by melo stacit dat v cpan> install modul.
#

Snazil jsem se SchemaView-Plus udelat tak, aby po

cpan> install M/MI/MILSO/SchemaView-Plus-0.13.tar.gz

(coz je zjistitelne pomoci d/SchemaView-Plus/)

dohledal zavislosti a doinstaloval je.

Co se tyce ERD - je to v planu, ale spise vyhledovem. Puvodni potreba svplus
byla vykreslit datove schema velkeho IS. Pozdeji se to ukazalo jako vhodne
pro delani analyz a navrhu casti systemu. Ted se to hodi pro vytvareni
systemu - takze dodelavam typy a zpetny prenos do Oracle. V dubnu mam
odevzdat diplomku, kde musi byt ERD. Do te doby tedy musim doprogramovat i
tuto podporu.

Jenze mezitim se me plany ubiraji k predelani dbMana (http://dbman.linux.cz)
a udelani dbsh - coz by mel byt Midnight Commander, ale v oknech by bylo
videt schema databaze a slo by kopirovat tabulky/objekty/zaznamy, editovat
veci ve schematu apod. Ukazuje se, ze pro datamanagement neni spatne mit v
jednom okne DBD::CSV nebo DBD::XBase a v druhem okne DBD::Oracle a mezi tim
kopriovat nejake zaznamy, editovat, filtrovat jedno okno apod.

--milan

P.S. Pokud v svplus nekomu vadi dlouhe otevirani *.svp (parsovani xml),
udelal jsem na zadost kamaradu soubory *.dmp s prakticky okamzitym
load/save. Zatim v pre-0.14 na
http://www.pef.mendelu.cz/~sorm/SchemaView-Plus-0.14.tar.gz

--m.