Postgres 7.1.3 a clustrovane indexy

Otakar Kleps kleps na avonet.cz
Úterý Listopad 27 13:11:52 CET 2001

Dobry den.

Mam dotaz ohledne pouzivani clustrovaneho indexu v praxi.
1) Jakym zpusobem probiha clustrovani na urovni Linux/Postgres. Jde mi
konkretne v pouziti INSERT/DELETE/UPDATE.
2) Nejaky modelovy priklad, kdy ma smysl pouzit clustrovany index
(napada me jen slovnik ;-)

Priznam se, ze jsem s tim experimentoval(s (vetsim?) objemem dat formatu
datum/zahlavi/obsah_clanku o cca. 70000 radku). Clustrovany index jsem
mel na datumu(chci radit jen dle datumu). Zadne vyznamne rozdily mezi
klasickym a clustrovanym indexem jsem nezaznamenal(co se tyce
"rychlosti" SQL dotazu).

Dekuji

--
Otakar KLEPS               AVONET, s.r.o.
tel./fax:  067/7217797