spousteni Oracle ias 9i

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Středa Říjen 3 09:17:44 CEST 2001

Martin Lebeda wrote:

> Ahoj,
>
> mohl by mi někdo poradit jak spustit %subj% automaticky po startu, on
> totiž musí běžet z X session. Nevím přesně proč, ale je to tak. Takže
> to funguje takto: naběhne linux (RH62) a normálně z rc.local scriptu
> spustím databázi. Až sem to je ok. Pak se přihlásím (skrze xdm -
> runlevel 5, automaticky mi naběhnou X) jako uživatel oracle a ručně
> spustím OiAS, mám na to dávku. Pokud se OiAS spustí dříve než X, nebo
> se nespustí z X session, skončí pokus o tisk z Forms serveru s Oracle
> toolkit error.

Podle mych informaci si potrebuje Forms server (i Report server) hned
pri spusteni nacucnout odnekud fonty. Nejsem odbornik na X, abych
dokazal
posoudit, zda neexistuje lepsi cesta, nez pouzite ziskani fontu z
Xserveru.

U jednoho naseho zakaznika jsme museli automaticke spusteni aplikacniho
serveru pri spusteni vzdat. Pouzivaji totiz HP server bez graficke karty
a pro uspesne nahozeni iAS musi jet jedno specialni(!) PC s
windowsovou(!!!)
implementaci X Window (nastesti se nechali presvedcit a daji tam Linux).
I tak je to vachrlate a pousteji to radeji rucne.

Ale velmi bude zalezet, v jakem prostredi to chcete provozovat.
Na produkcnim serveru je IMHO mensi zlo rucne startovat iAS nez
x uzivatelu v prubehu prace urvat jen proto, ze se automaticky
nastartovany iAS pustil bez Xu.

						Jan Serak