C, python, perl, ...?

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 15 12:56:50 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Martin Spirk wrote:

> To by me zajimalo, zatim setrvavam u C/C++, ale kdybych musel sahnout po
> necem jinem (asi hlavne kvuli webu), tak jsem uvazoval o PHP (asi proto ze se
> o nem nejvice mluvi). Perl jsem nekde zahledl a pripadal mi
> dost necitelny, ale Python neznam vubec, cim je zajimavy oproti ostanim?

PERL je podle meho nazoru nejjednodussi(syntaxi) a nejuniverzalnejsi
programovaci jazyk. Jeho jednoznacnou vyhodou oproti PHP je, ze krome
toho, ze se v nem dobre programuje pro web, tak se v nem dobre programuje
aplikace pro temer jakekoliv jine pouziti.
S pouzitim mod_perl dosahuje na webu velmi vysoke rychlosti, v nekterych
oblastech je rychlejsi nez PHP, v nekterych pomalejsi, ale celkove jsou
na tom co se rychlosti tyce zhruba stejne.

=> proc se ucit PHP, ktere ma omezene moznosti (vetsinou se da pouzit
pouze na web), kdyz se muzu naucit PERL, ktery ma relativne neomezene
moznosti a je zhruba stejne slozite se naucit PHP nebo PERL.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..