C, python, perl, ...?

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 15 13:23:07 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 11:48:30AM +0200, Karel Zak wrote:
> Neni duvod proc o tomto debatovat privatne (dovolil jsem si CC do
> konference). Je mozne, ze mne nekdo opravi.
Souhlasim :o))
Sice jste to postnul do jine konference, ale to je celkem jedno :o))
>  Please, bez flame a vecne!
oki

Jeste to trosku rozsirim, protoze se mi tak trosku zda, ze o tom chybi
informace.

>  IMHO tento jazyk neprinesl nic noveho (a podle meho nazoru nemusel
>  byt vubec napsan:-). Zajimava na nem byla jen moznost integrace do
>  apache coz dnes je mozne i u Perlu nebo Pythonu a nevidim duvod
>  proc z tohoto duvodu psat novy jazyk (stacilo napsat handler k
>  nejakemu existujicimu jazyku). U Pythonu je dokonce moznost
>  volat z URL primo objekty a ne jen cely soubor.
Asi zacnu zkoumat python. Minimalne tam asi budou nejaka reseni navic
oproti Perlu

>  Dalsi velka vyhoda byla moznost psat kod primo do web stranek.
jasne.

>  Coz je vyhoda, ktera se u vetsich projektu meni na nevyhodu a
>  pouziva se pak ruznych systemu templates.
No nevyhoda to je tehdy, kdyz zacina byt hodne kodu, ktery neni
zobrazovan.
K systemu templates.
php - je asi nejjednodussi.
k perlu je jich taky par:
pee - http://pee.sourceforge.net/ - navazuje na fastcgi modul pro
apache.
potom jsou dalsi navazujici na mod-perl modul pro apache.
viz http://perl.apache.org/#appservers
Vsechny v perlu.

O pythonu nevim prakticky nic a privital bych nejake informace, pokud
je nekdo zna..
Hlavne ohledne vyvoje web aplikaci a templates {to povazuju za
nutnost}

>  Jedna se o jazyk primo sity na miru webu. Pokud se podivate na
>  nektere moduly Pythonu tak zjistite, ze prace s generovanim HTML muze
>  byt i daleko lepsi.
hm to by me zajimalo.

>  Obecne se moc nepouziva moznost psat modul primo v C do apache. Coz
>  neni zase tak moc tezke a z vlastni zkusenosti vim, ze to muze byt
>  lepsi nez pouzit PHP na vetsi projekt.
Hmm to je docela zajimave reseni. Prakticky nikdo to nedela, protoze
to je spousta casu oproti bastleni v perlu apod.. :o)))
Mate nejaky priklad?

Jinak samozrejme souhlas :o)

s pozdravem
skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX