C, python, perl, ...?

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 15 16:39:50 CEST 2001

tohle je hodne zajimava informace.
Jake se pouzvaji funkce pro praci s tema bufferama?
Jake jsou vase zkusenosti s pouzivanim teto technologie?
Je to nejak poznat v rychlosti, v zatizeni procesoru, v obsazeni pameti?
  Zdravi
  Milan Roubal
  roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "Michal Špaček" <skim na deltaes.cz>
To: <databases na linux.cz>
Sent: Monday, October 15, 2001 4:22 PM
Subject: Re: C, python, perl, ...?

On Mon, Oct 15, 2001 at 03:11:14PM +0200, Jirka Kosek wrote:
> PHP však bylo původně navrženo jako jazyk pro snadné generování web.
> stránek a obsluhu dat z formulářů. V PHP jsou tyto dvě věci mnohem
> jednodušší než v jiných jazycích, protože s nimi rovnou PHP počítá.
Takze asi neco to da v rychlosti.
Jinak perl ma modul na CGI formulare a ten to umi zpracovat.
> Formulářová pole jsou načtena do proměnných, můžete míchat HTML a PHP
> kód.
Na tohle jsou v perlu dalsi engines.
> Ve větších projektech typu informační systém s webovým rozhraním
> vám tyto vlastnosti samozřejmě nijak moc nepomůžou, a napsat to v Perlu
> nebo Javě je stejná práce (možná třeba ještě menší protože ty jazyky
> mají lepší podporu pro výjimky, Unicode, OOP, ...).
jasne

> Když si však někdo chce na stránku umístit nějaký dotazník a podobnou
> legrácku, je pro něj asi nejjednodušší naučit se PHP (pokud zatím neumí
> jiný jazyk použitelný pro generování stránek).
Jasne - to beru.
otazka, co bude v budoucnu, kdyz se tam prida spousta veci.
Myslim, ze je dobre mit engine pro jedoduche veci a pro slozite veci a
pak pro hodne veci apod.

> PHP podle mne přineslo "masám" možnost vytvářet dynamické webové
> stránky. Otázkou zůstává, zda je to dobře. ;))
ano

> [...]
> vygenerované stránky čeká až na její dogenerování. HTTP hlavičky (včetně
> cookies) lze pak posílat kdykoliv, v případě chyby lze buffer smazat a
> vygenerovat chybovou stránku. Navíc lze obsah bufferu kdykoliv přečíst a
> znovu zpracovat. Buffery jsou navíc rekurzivní - lze je vkládat do sebe.
> Můžete třeba generovat XML kód a před odesláním na klienta jej z bufferu
> vytáhnout, zjistit si verzi prohlížeče a pustit na to XSLT transformaci
> upravenou podle klienta. Buffer se může postarat i o transparentní
> gzipování stránek pro prohlížeče, které to podporují.
Tak tohle nevim jestli existuje.

skim
  Michal "sKim" Spacek         Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942 user: debian, TeX