Objektovy PostgreSQL?

Úterý Říjen 16 11:16:37 CEST 2001

>  Ty jsou obecnym problem SQL (= neproceduralni a nerekurzivni jazyk:-)

	Zive si vzpominam, jak jeden muj kolega, vyborny teoretik mel krasne
vymysleny projekt, vse mel v grafovych strukturach. Vsechny veci byly
jednoduse implementovatelne diky existenci kvalitnich algoritmu na
barveni cesty, detekce cyklu atd., super skalovatelne, protoze tyto
algoritmy existuji nejen teoreticky i pro libovolny pocet NODu (a snad
pro skoro vsechny usporadani) atd.. proste sama superlativa, jenze ouha,
byl hozen do praxe, zacal s MySQL - to jsem ho vyvedl z omylu, at zkusi
aspon nejakou poradnou databazi se zamykanim a transakcemi
(PostgreSQL:->), ale i tak splakal...

	Tak mne napada, k cemu tyto veci krome opravdu vedeckotechnickych
vypoctu jsou (ne ze by to nestacilo), kdyz alepson 90% veci co pocitace
delaji se da shrnout pod polozku hromadne zpracovani dat - tedy vyber a
ukladani do datastoru + nejaky data mining... Lze to vubec resit?