Z linuxu na windows pres ODBC

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Září 5 19:35:33 CEST 2001

On Wed, 5 Sep 2001 05:27:31 +0000 (UTC), Marek Blasko wrote:

: Na tom SQL serveri (jedno na ktorom) spravis kopiu tej access DB a tu
: originalnu accessDB vymenis za taku ktora ma tabulky pripojene zo
: vzdialeneho servera.

Ano, za toto riesenie by som sa prihovaral tiez, pokial je to
pravda mozne - nie som si isty, kam az taketo prepojenie moze
ist. Nemusi byt rovnake spravanie sa counter poli, nemusia
byt kompatibilne memo polozky, mozete mat problemy pri backup
a restore a napadaju ma vselijake dalsie mozne problemy.
Ja som si to uzil zo strany jedneho klienta a roznych databaz,
neverili by ste, kde vsade sa objavia nekompatibility :-(

Je tu este jedna moznost: naprogramovat databazovu vrstvu
a pripadne aj cast business logiky tam kde je ten Access
a s aplikaciou komunikovat na urovni nejakeho vyssieho
protokolu. Netusim, co to ma robit, takze neviem, ci ide
o schodnu cestu; je ale dost mozne, ze by sa tym mohlo
ziskat - ODBC cez siet je dost pomale.

Zdravi
--
                                      Stano