Z linuxu na windows pres ODBC

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Září 6 22:31:13 CEST 2001

On Tue, Sep 04, 2001 at 09:10:26PM +0200, whogo wrote:
> Dobry den,
>
> Jako jedine reseni teto situace jsem nasel ODBC-ODBC-Bridge (OOB)
> od Easysoftu, ktere resi napojeni databaze pres ODBC na jiny
> operacni system.
>
> Vypadalo by to asi takto:
>
>       [ LINUX ]                  [ SIT ]               [ WINDOWS]
> PHP+unixODBC+OOBclient --sitove spojeni na windows-- OOBserver-MS ACCESS
>
> Zajimalo by me, jestli existuje jeste nejake jine (pokud mozno jednodussi)
> reseni teto situace, popr. jestli ma nekdo zkusenosti s timto resenim a
> byl by ochoten se o ne podelit...

Jine:

Perl umi pouzivat vzdalene DB zdroje --- jmenuje se to DBI Proxy. Znamena
to nainstalovat na Windows Perl a DBI a DBI na Linuxu, na Windows pustit
Perl s DBI jako proxy --- takhle muzete pristupovat k libovolnemu ODBC zdroji
na Windows (IMHO treba vyzirat data z Excelu).

Cili pustit z PHP Perl skript, ten pretahne data nekam do lokalni databaze
(MySQL)... ...a je to.

Nazivo bezet jsem to nikdy nevidel --- ale viz treba
Descartes, Bunce: Programming the Perl DBI. O'Reilly

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz