jak obelstit razeni v PSQL ?

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Pátek Září 14 15:25:13 CEST 2001

On Fri, Sep 14, 2001 at 02:40:44PM +0200, Karel Zak wrote:

> SELECT	CASE WHEN name LIKE 'Praha %'
> 	THEN
> 		substring(name from 0 for 7) ||
> 		trim( both '0' from substring(name from 7))
> 	ELSE
> 		name
> 	END
> FROM	mesto
> ORDER BY name;

V postgresu by to mohlo jit pres nejaky mazany operator,
ktery bude pravdepodobne potreba vytvorit.

CREATE OPERATOR <cityop> .......
SELECT name FROM mesto ORDER BY name USING <cityop>;

Nikdy jsem to nezkousel, ale dokumentace vypada dobre.
S timto operatorem by to slo i rovnou oindexovat
pro rychlejsi razeni:

CREATE INDEX mesto_cityop ON mesto (mesto <cityop>);

Zdravi,

Radek Kaňovský