Ulozene procedury

mlekar dan yeti na seznam.cz
Středa Září 19 16:43:26 CEST 2001

> 	Domnivam se, ze views, coz jsou skutecne pohledy je trosku neco
> jineho...

No, ja do PgSQL zas tolik nedelam, ale IMHO co se tyka ulozenych procedur,
souhlasim ze jde o funkce a pro JEDNODUCHE vybery dat (selecty) mi prijdou
pouzitelnejsi prave pohledy (views). Proto funkce a pohledy.
Proc pouzivam pohled na selecty - kvuli pohodlnosti, pokud bych pouzil
funkci, tak musim definovat RETURNS. V pripade slozitejsiho dotazu, resp
dotazu kde vyhodnochuji podminku a az na jejim zaklade neco vracim, pouzivam
funkci.
Pokud jsem zkousel tak pohled neni pomalejsi nez funkce.
Pohledy jsou neco jineho, ale v tomto kontextu sem muzou patrit, nebo je to
jinak?