PostgreSQL - datum

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Září 24 12:45:40 CEST 2001

On Mon, 24 Sep 2001, Petr Cech wrote:

> v postmaster.conf je

No jo, ale na mem serveru zadny postmaster.conf neni :-(
A pokud dam man postmaster, tak nevidim zadnou volbu, kterou by slo
specifikovat umisteni configu a man postmaster.conf vubec neexistuje.
Jeste jednou podotykam, ze pouzivam RedHat 7.0 CZ, bez jakychkoliv uprav.
(samozrejmne krome updatu, ktere nemaji s psql nic spolecneho)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..