VYRESENO: PostgreSQL - datum

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Září 24 16:00:47 CEST 2001

>  PostgreSQL se ridi promennyma prostredi (getenv()), tedy by melo stacit
> do toho skriptu co ho pouzivate k startu PG dat nekam pred vlastni
> start PG:
>
> PGDATESTYLE=German
> export PGDATESTYLE

Takze vyresil jsem to tak, ze jsem do souboru /etc/profile pridal
PGDATESTYLE=German
export PGDATESTYLE

Chtel bych tedy podekovat panu Zakovi a Cechovi za jejich rychlou a dobrou
pomoc.

		Diky Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..