SQL spojovani tabulek ???

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Duben 29 09:46:23 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 07:18:09AM +0200, Jan Serak wrote:

> Jestli to dobre chapu, tak chcete mit obsahy vsech tri tabulek
> slite v jednom view. To by mohlo byt mnozinovym sjednocenim:
>
> select sum(hodnota),min(cas),max(cas) from tabulka1
> union all
> select sum(hodnota),min(cas),max(cas) from tabulka2

 A nebo pouzit PostgreSQL a dedicnost tabulek kdy nad celou hierarchii
 takto vytvorenych tabulek jde pracovat jako s jednou tabulkou :-)
 (pochopitelne to asi v SQL standardu nenajdete:-).

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz