Update rovnakych zaznamov s jednym kompletnym

Středa Srpen 7 19:59:37 CEST 2002

On Wed, Aug 07, 2002 at 07:58:13PM +0200, Vladimir Rengevic wrote:
> Pekny odvecer ;o)

> Ale to musim mat dve tabulky. Alebo da sa to aj v jednej? Alebo si spravit pohlad?

Tak snad mate tabulku a a tabulku b, ne? To ze oba ty aliasy vedou na
tu samou je irelevantni. V tom subselectu se samozrejme muzete
odkazovat na tu tabulku na vyssi urovni. Vyzkousel jste to vubec?

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...