Oracle 9.0.1 a prilis stary snimek

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Srpen 14 11:03:28 CEST 2002

S tím starým snímkem nepomohu, ale zaujala mne ta ukrutná doba exportu. Ja exportuji asi 1hod a soubor je pres 30GB (no určitě máme každý jiné železo...). Zkuste nastavit nejakou velkou hodnotu buffers pro export.

P.S. mam ale 8.1.7, takze nejsem si jist s 9.x, ale nepředpokládám, že se exp až tolik změnil...
Jo a parametr compress nemá nic společného s velikostí exportu, to jenom nastavuje velikost initial extent pro import (tak aby se daný objekt vešel do jednoho extentu.) Osobně považuji nastavení compress=y za cestu do pekla, tedy pokud máte tabulky o velikosti 8GB jako já...

P.P.S. používáte export pro zálohování nebo z nějakého jiného důvodu?

Ing. Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.

mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz
tel: +420 47 5233102