Mysql a processy

David Ťok ddt na coolnet.cz
Středa Srpen 21 17:51:02 CEST 2002

On Wed, 2002-08-21 at 16:50, Karel Zak wrote:

>  Na databaze/uzivatel jsem nejak zapomel, ale byl todle pripad
>  tazatele?

problem byl neschopnost mysql threadu (procesu) chcipat na databazovem
serveru. Premnozili se a server pak prestal odpovidat. Moznost problemu
je spatna prace s persistentnimi spojenimi.

Problem je ale asi jinde - webovy server (pocitac, ktery se k tomuto
databazovemu pripojuje) neuzavira spojeni (asi CLOSE_WAIT bug) a proto
mysql nekilluje svoje thready.

vec je nadale v setreni :-(

--
        david tok, uid: 0, C14H9Cl5 na coolnet.cz