psani funkce v pgsql

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Prosinec 3 14:06:31 CET 2002

<citováno kdo="Karel Zak">

>  Jo to uz tu zaznelo. Pokuste se tam postupne poplnovat na misto tech
> jednicek dotazy a uvidite. Proste si s tim hrajte :-)

jasne, spis mi slo o to, zda tam neni nejaka chyba kterou pri svych zatim
chabych skusenostech s plpgsql nevidim.

Nicmene zatim to vypada, jako by uvnitr procedury nemohla byt nejaka
funkce volana vice nez jednou, takze to udela prvni count(), prvni sum()
atd. a to i kdyz se jedna o subselecty (mimo subselecty to samozrejme
nejde ani normalne)

Jirka