budou v postgresu procedury?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 3 22:02:16 CET 2002

On Tue, Dec 03, 2002 at 04:51:06PM +0100, Jiri Chaloupka wrote:
> Zdravim...
>
> mam takove otazky na to co treba prijde, alespon v dohledne budoucnosti,
> tusim ze jsou zde lide kteri se na vyvoji postgresu podili ...
>
> 1/ budou nekdy v postgresu procedury v pravem slova smyslu? (asi nema cenu
> rozebirat rozdily mezi procedurou a UDF)

 Obavam se, ze ma asi cenu rozebrat co tim presne myslite, lepe
 receno co ocekavate :-)

> 2/ bude postgres podporovat procedury ci UDF psane v jave?

 Par lidi se pokouselo, ale zaver byl v problemu najit pouzitelne JVM
 integrovatelne do PostgreSQL. Mozna ze postupnym vyvojem veci jako je
 mozilla se to bude zlepsovat. IMHO je to o lidech a o nekom kdo se
 do toho pusti. O nejakem aktivnim vyvoji v tomto smeru nevim.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/