budou v postgresu procedury?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Prosinec 4 11:10:51 CET 2002

<citováno kdo="Ing. Pavel PaJaSoft Janousek">

> 	Pokud jede na RH 7.x, pak v 7.3 je 7.2.1., vim, zadna slava, ale furt
> lepsi nez 7.1.x, ktera je uz rekneme docela out of date co se tyka
> zadanych ficur...

Ja vim, ale ony features tam nejsou pouzity a dokud z nejakeho duvodu
nebudou vyuzity, proc menit to co uz (mesice mozna rok) funguje ...
Ze se v tom ted rypu je z duvodu zrychleni, neb s pribyvajicimi
nasbiranymi daty dochazi ke spomaleni, pripadne kdyz si vzpomenou ze neco
chteji jinak, chcteji nejaky pohled na data o kterem se drive dusovali ze
jej nikdy nebudou potrebovat ...
ale tak uz to byva ...

Jirka

--