PG a WIN

marek novotný marek.novotny na tconsult.cz
Pondělí Prosinec 16 16:11:57 CET 2002

Tak se mi povedlo nastartovat postmastera.

Chybka byla v nastaveni ipc-daemona. Podle README v balicku IPC

The environment variable CYGWIN must be set either in the

system environment or you can set CYGWIN thru the registry:

Under the key HKLM\Software\Cygnus Solutions\Cygwin\Program Options

create a key of type REG_SZ (String) named like the full DOS path

to the application, eg. "C:\cygwin\usr\local\bin\ipc-daemon.exe"

and with the value equal to the preferred CYGWIN settings,

eg "binmode tty ntsec".

Po tomto nastaveni uz vse fungovalo :)

"marek novotný" <marek.novotny na tconsult.cz> píše v diskusním příspěvku
news:1040028317.344979 na fereza.tconsult.cz...