Mysql - Spatne kodovani v chybovych hlaskach

Karel Houdek xkarlos na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 26 12:24:15 CET 2002

Kdyz dam napr. testovat pripojeni v ODBC driverech tak zprava,
ktera mi rika jestli pripojeni probehlo v poradku obsahuje
nesmyslne znaky, nesetkal jste se s tim nekdo ??

diky

"Honza Pazdziora" <adelton na informatics.muni.cz> píse v diskusním príspevku
news:20021225192419.GQ17176 na anxur.fi.muni.cz...