PostgreSQL 7.1.3 pod Windows

Juraj Chlebec jchlebec na studiostyle.sk
Neděle Únor 3 13:11:53 CET 2002

Ahoj,

"Hracek Petr" <hracek na dame.fee.vutbr.cz> wrote in message
news:a1jm9f$9up$1 na boco.fee.vutbr.cz...
> Zdravim vespolek.
>
> Rad bych se zeptal na jednu malickost ohledne PostgreSQL a Windows.
> Stahnul jsem z Japonska balickek postgresql-7.1.3-win32-binrv.zip,
> kde je jiz vsechno nainstalovane. Staci se jenom drzet nize uvedeneho
> postupu.
>
> S nabihanim neni problem. Jedine v cem mam problem je urceni adresare pro
> data.
>
> Kdyz napisu CREATE DATABASE ucet;
> tak mi to nahlasi, ze nemam prideleny adresar.
>
> Nevite jak se vytvari neb inicializuje. Mam tuseni ze je to neco s PGDATA.

Presne tak.
Vo Windows2000 ->

Prave tlacitko na My Computer -> Properties -> Advanced -> Enviroment
Variables -> System Variables kliknut na New -> Variable Name = PGDATA ->
Variable value = cesta_k_data

Potom vsetko restartovat aby ta premenna prostredia bola dostupna...

Takto mi db vytvori bez problemov aj s ENCODING LATIN2. Nehral som sa s tym
zatial viacej, zaujimalo by ma ci dokaze spravne triedit (aj ked pochybujem
ze to bez locales urobi), nemal som to cas dlhsie testovat...

Juro Chlebec