InnoDB v Mysql

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 7 10:17:33 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 10:12:37AM +0100, Martin Zedek wrote:

> 1) mozna dotaz trosku mimo misu,
>    na stare mysql (3.22) se mi nelibi ze pri zapisu zamyka celou
>    tabulku (je to hodne zpomalujici pri velkem
>    poctu dotazu...),
>    je to pri pouziti InnoDB nebo MyIsam
>    mozne obejit?

Ano, InnoDB poskytuje row level locking. MyISAM je v principu to same,
co bylo v 3.22.

> 2) zkousel jsem prechod na 3.23, ale mysql brala
>    100% cpu (v situaci kdy 3.22 brala na stejnych
>    dotazech 20%) (tabulky jsem prekonvertoval
>    a znovu vytvoril indexy)
>    Nemate nekdo podobne zkusenosti?

A neni to dobre, ze databaze jede na plny vykon a neztraci 80 % CPU
nekde mimo? Pravdepodobne ma 3.23 jinou defaultni konfiguraci treba
bufferu, takze pocitac muze pocitat a ne cekat na disky.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.