PostgreSQL 7.1.3 pod Windows

Hracek Petr hracek na dame.fee.vutbr.cz
Pátek Únor 8 10:41:45 CET 2002

Neunikla, ale kdyz jsem se pokousel tento prikaz napsat, tak mi to
dopovedelo,
za to potrebuje soubor postgresql.conf a kdyz jsem mu jej dal ci kdyz jsem
ho primo zkopiroval do adresare,
stejne jej nemohl porad najit.

Tak Nevim
"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> píše v diskusním
příspěvku news:3C638D38.C6485E5F na fonet.cz...